Sunday, September 6, 2009

black-outtttt



Err tak gunaa punye black-outt buat puase aku takde makna *sebab asyikk TERmencarutt . Tengah sedap sedap online ade ceritaa hott dengan rakan rakan . Tetibe matyy plakk . Err sabar jelah aku berzikir je *tipu wey jangan percaya -.- So mula mula ingat kejap je . Takpe tggu dulu nnty okaay lah tu . Bila dah masuk 15minit aku dah boringg macam orang gilaa dah -_- Then call mama . Ma cakap sabar dulu nnty mama call TNB . Okayy sabar je . Aku pun duduk luar amek angin . Main buaian , main pistol err pedih dohh kena bontott COMEL aku ni -.- baling mercun pop dekat amer *itu je aku berani -.- Sekali dy bagi mercun mancis terus diaam aku . Tak kacau dy dah HAHA tak gunaa punye adekk -___- Gila kan tengah tengah hari main mercun ? So tengah panas panas tu main basikal lah layan si amer tu . Sekejap tak sekejap aku main . Dalam 1.30 sampailah 5.00 baru okaay . err ape lagi masuk dalam terus online balek . Sedihh tak dapat nak continue ceritaa hott >.<

No comments:

Post a Comment