Friday, October 2, 2009

poor him



*nampak macam sedap kan ?haha last last aku yg bedal,
tawar pun peduli ape,aku dah lapar :D
*ceh,nak interframe jam aku kejap :P


Well,tak semua yg kita rancang akan jadi.plan sabtu ni tak jadi,amer got appendix.Rabu operation.Khamis mama kata tkyah sekolah sbb amer nak aku teman dy kt wad.okay fine haha look,sweet kan aku,smpai amer sendiri pun nak aku yg teman :P but hari ni dah balik rumah dah,kawan kawan dy agak ramai kott yg datang melawat.budakbudak tu datang lepas balik sekolah agama around 5.45 something :D woahoo seronokk aku tengokk amer gelak gelak.Ramai yg cakap 'semoga amer cepat sehat,and gembiraa macam dulu' ahahh sedihh je aku dengar.Kesian wey time jaga dy tuu, nak gerak sikit dah sakit,alahai seksanye -,- mama ade cakap,anak anak mama yg degil semua dah pernah masuk hospital haha kelakar okay sbb aku sorang je belum pernah masuk hospital lagi.ceh first time mama macam nak puji aku :P

No comments:

Post a Comment